
‘‘Het boek is to the point en praktijkgericht. Ik ben enthousiast!’’






Klanten accepteren niet langer dat hun behoeften genegeerd worden. Daardoor worden ze veel te snel bestempeld als ‘moeilijke klanten’.
‘De Klantendriehoek’ biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant, en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen.
Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.
Voor iedereen die met klanten te maken heeft: inspecteurs, consultants, consulenten, adviseurs, maatschappelijk werkers, balie- en klantverantwoordelijken, officemanagers, accountmanagers, interne ondersteunende diensten (IT, HR, juridisch, …), zelfstandige beroepen, …
3de plaats L&D Boek 2016 & Nominatie beste marketingboek 2016
Ondertussen reeds aan derde druk toe én vertaald in het Frans.
De klant is koning. Maar wat als de koning moeilijk doet of zelfs agressief wordt? Of grensoverschrijdend gedrag vertoont? Tijdens deze training ontdek je hoe je daarmee omgaat.
Binnen jouw organisatie staat een duurzame klantenrelatie centraal. Tijdens deze training geven we je tips en tools om nog klantgerichter te werken. Een aantal mogelijke formats:
Na het invullen van deze gegevens ontvang je de instructies om het eerste hoofdstuk van ‘De Klantendriehoek’ gratis te downloaden. Veel leesplezier!